BBQ and the intercultural experience!

2011-04-06 @ 14:40:37
Hej på er alla sammen!

I fredags invigdes våren med BBQ hos Mirivim med hennes polare från Norrköping!
Det var fet awesome! Hängde med dem nästan hela helgen och de hjälpte mig när jag åkte till IKEA och de
hjälpte mig bygga ihop både bokhyllan och byrån sedan! Det var riktigt hyggligt av dem må säga, inget jag förväntat mig andra dagen man känner någon! Höj höj i krösamoen alltså! Norrköpingar är rätt goa männiksor och riktigt snälla!

Vi är i full fart med våran nästa sista kurs, år 1 på universitetet, det är Interkulturell kommunikation och sedan blire bara B-uppsats så är vi färdig sedan med år 1. Vi hade en gäst föreläsare idag som flyttat från Pakistan till Sverige och han hade en hel del intressant erfarenheter av att komma till Sverige. Han fick värdera om mycket av det han hade vetat och trott innan. Han hade läst om europa, men europa var inte som han hade lärt sig att det skulle vara.


Senare idag ska de grillas igen, men ett större gäng från klassen, kommer bli kul tror jag, gott om inte annat!

Köpt cykel korg idag, kände som om jag behövde en! Nu när jag cyklar så mycket!

Hare bra, så skriver jag mer en annan dag.

Nu bjuder jag på en bild!


PS: när jag tog kortet och sedan tittade på det, då in såg jag att jag spilt bea! xD

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh Malin! Du är så underbar!

2011-04-11 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0