Don't worrie, be happy!

2011-04-13 @ 18:12:59

Jag bestämde mig för att sluta oroa mig och noja mig över hur vida jag ska ta mig hem till Östersund eller inte innan sommarens alla bravader så. Jag bokade helt enkelt en resan hem till Jamtland redan på tisdag. Åker hem och firar påsk så var det ett problem mindre ur världen.

och så här glad blir man då!



Helt ärligt, även om bilden inte togs idag såå kändes det precis som så där när jag tyckte på betala på Sj's hemsida! Svenska Järnvägar ta mig hem!!!

En nyrare bild kan jag också bjuda på eftersom jag är så förälskad i min lugg ^^


Tack för egobosten!
Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa Harry Potter and the Goblet of Fire, såklat för skolan! Plugga ska man 708 timmar om dynget, jajjajmeeeen! (Ärligt, jag läser HP boken för skolan, *valfri skönlitterärbok som godkänds av ansvarig lärare). Så det så!

Puss på en stund, ses i Östersund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0