I'll take care of you! :)

2011-04-10 @ 11:37:04

Solen skiner utanför, det är vår i Kalmar!
Det är mysigt, har ju till och med redan hunnit gerilla flera gånger.
Igår lördag så var det tvätta, städa och göra iordning saker inför kvällens Portkey Crew skypemöte.
Kollade på film också, "Inte utan min dotter" och det var en verkligt bra film.

Det var mydigt att vakna upp i sängen och ligga kvar en extra stund idag. Jätte skönt. Men på något sätt känns det nu lite kyligt om mina axlar... Det är ju inte kallt i min lägenhet, men men...

Lite fil med kanel och farfar per te blev det till fruksot, jammmie!!!
Fast teet har hunnit blivit kallt, not to nice!


Jag har bestämt mig att jag ska vara ESN fadder till en utbytesstudent till hösten och nu har jag mejlat att jag även är intresserad av att vara fadder under nollningveckan i Augusti. Kul kul !
Kommer bli jätte spännade, det är så många i min klass som vill vara faddrar för meskalin och INK så det är lika bra att de får vara det i stället, jag kan gott vara för utbytestudenterna istället :P... Win-Win liksom!

Hare gött !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0