The Bus Don't Go To Hogwarts!

2011-04-18 @ 11:24:30
Älskar att åka tåg och ikväll så sitter jag på tåget hem till lillebror!
Ska bli super mysigt att fira påsken med familjen, det känns verkligen bra att jag bokade biljetterna hem.
Jag behöver det tror jag. Eller jag vill! Flera ur famijen har ju hälsat på mig, både i feburari och mars, men inte lillebror, farfar eller pappa för exempel och jag saknade dem. Jag saknar alla och mina goda vänner. Lite tråkigt att jag kommer missa lillebrors fördelsdag och kusin vitamins student eftersom jag inte åker hem i maj... Eller det vet jag inte, det kan hända det blir en sista minuten upp i maj med, men det verkar svårt att hinna med eftersom jag ska ha semenarium om B-uppsatsen den veckan.

Men nu när jag kommer hem ska jag träffa familj, plugga lite och så ska jag ha det väldigt bra helt enkelt!
Hoppas jag. Sen börjar den intensiva uppfarten mot Harry Potter konventet Portkey och studierna. Det kommer bli höjdare allt ihopa, de kan jag lova! Men intensivt!

Jag hoppas SJ-tågen inte är föresnade och så, fast om de är det så for jag ju sova lite längre kanske... Men ja... Jag vill hem nu, känner mig full av förväntan faktiskt.

Ha det gott ^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

Norrland Norrland Norrland Norrland Norrland Norrland Norrland Norrland Norrland Norrland Norrland !!!

2011-04-18 @ 17:36:03
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0