I want to reach out to you, before your lost forever.

2011-08-07 @ 12:13:54



Midsommar, det var fint!


Det händer ganska mycket just nu. Är på sluttampen på sommarkursen jag läser, Harry Potter - och hans världar. Jag jobbar på massor, jag ska snart åka hem till Östersund på en lång helg. Jag planerar nya inköp av dator och mobiltelefon, för det behövs!!!. Jag funderar lite över livet i sig själv.

Jag ser fram emot hösten nu, normal vardag. Har varit så mycket stress den här sommaren att man nästan inte hunnit njuta alls. Det känns lite si-så-där. Men vissa dagar är softa. Andra är mega stressiga. Hösten kommer föra med sig massa roliga evenemang också, Wizardrock i Göteborg, eventuellt en sväng till Paris om jag får som jag vill, ska hem till Östersund med och så ja, masssor!!!

I fredags kväll såå åkte jag och Annie till Mimmi i Orskarshamn. Det var trevligt och vi började planera för nya Harry Potter Awesomeness saker. Kommer bli grymt om det går i lås som vi/jag tänker oss/mig det.

Men nu ska jag kila ^^


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter awesome!

2011-08-08 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0