Let me present McPince!

2011-08-30 @ 12:07:08
Nu har jag min nya dator. Det är en MacBook Pro. Jag är väldigt njöd än så länge. Även om jag inte riktigt förstår allt, till hundra procent än. Men det kommer nog, mer och mer för varje stund jag sitter med den. Jag tycker om tangentbordet och knapparna, det är nice att skriva på. Ända problem är när jag ska ta fram "@" och där Alt Gr knappen brukar sitta sitter en Cmd knapp och man ska trycka på alt knappen istället. Men det är väl sådant du vänjer dig vid antar jag.
Nu börjar allt, alla räkningar är betalada.
Nu är det bara att "stor" handla mat som gäller, men det blir nog bra det också.
Jag kanske lägger ut en bild på min skönhet senare, men jag ska ha med mig henne på föreläsningen imorgon. Nu börjar universitetet igen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0