21 december

2011-12-21 @ 16:18:26
Idag vet jag inte vad jag ska ha för titel.
Jag vet inte riktigt heller vad jag ska blogg om, jag bara gört!
jag har fixat och trixat lite med julbalen grejer. Det är njas. Sen umgås jag med syster Maria som sitter och pluggar här bredvid. Eller rättare sagt, hon pluggade, nu lekar hon med sin nyskapade blogg i stället. Jag vet precis hur det är, ibland gåre och ibland går det inte.
Tåg resan till Jämtland tog närare 16 timmar med en timmes försening så jag sov inte speciellt mycket natten mellan 19 och 20 december. Men inte mindre höll jag igång, följde med mamam för att hämta lillebror på skolan, lagade mat och umgicks. Väldigt tevligt. Sedan satt jag och Maria ganska sent igår, kollade lite på TV och jag skrev lite på ett par grejer. Sen var det skönt att sova i sin gamla säng^^
Snart ska det väl börjas med middag igen.
3 dagar till jul!
Hare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0