Alá Nobel del 4 - Middagen

2011-12-10 @ 21:13:06
Ja, självaste middagen.
Jag har som jag tidigare nämt tänk lyxa till min egen mat idag, i ära av Nobel och att det är min namnsdag. Under nobelbanketten som just nu pågår har det fått väldigt lyxig mat och förhoppningsvis var den god också. De har otorligt vackra klänningar det flesta. Och underhållningen från Romio och Julia kören är klassiskt Nobel aktigt, klassigt, stämmningsfullt och passande. Helt okej, inget underverk, men helt okej och snygga kostymer.
Så nu tillbaka till vad jag ätit ikväll :)
Förrätt: Sallad
En sallad gjord på:
Romasalladsblad, grovt hackade
Champinioner
Körsbärstomater
Rödlök, hackad
Persilja, fryst hackad
Cream Freach
Örtsalt
Varmrätt: Nötkött med pasta

Nötkött, lätt stekt med salt och svartpeppar
Pasta
Lök- och svampstuvning
Stektlök
Romasalladsblad
Körsbärstomater
Efterätt: Gameldags vaniljglass med passionsfrukt


MUMS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0