Ett icke så stillsamt farväl.

2011-12-30 @ 21:21:29
Igår flyttade jag hem till min kompis Annie för ca 10 dagar.
Idag städade jag ur och sa hejdå till min lägenhet Ormbuken. Nu kommer vi aldrig ses mer och jag kommer flytta till Uppsala nästa helg. Börja på ny kula åter igen, och plugga Historia. Det kommer nog bli Awesome!
Och jag pratar då och då lite med HP-nördar som jag känner i Uppsala, så det kommer nog bli Awesome. Det känns både jobbigt, men samtidigt kul att flytta.
Det kul att läsa historia, skönt att bo närmare familjen igen, men samtidigt bryta upp från de vänner och de liv jag har nere i Kalmar är inte de roligaste jag varit med om precis. När jag väl bestämde mig för att flytta känndes det bra och som om det vore en lång tid tills dess. Det skulle ju bli jul först. Men nu har tiden gått så fort och jag sitter här, hemma hos Annie och har 8 dagar kvar i Kalmar. Det är mysko, läskigt, men roligt på samma gång.
Nu håller jag och Annie på med spelningslistan till Julbalen, det är en utmaning, men det kommer säkert bli bra!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Löv U

2011-12-31 @ 04:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0