New week, new hope!

2011-12-12 @ 23:45:30
Det är sent. Det är sedan länge bäcksvart ute, men jag tänkte skriva några rader innan jag går och lägger mig.
Det var en intressant föreläsning imorse, även om jag inte kunde konsentera mig så överdrivet bra. Sen träffade jag Annie på stan, måste ju passa på medan man kan. Snart flyttar jag ju och då kommer vi inte kunna träffas lika ofta som vi gjort sedan jag flyttade in till Kalmar från Öland.
Jag har under kvällen skapat en ny spelningslista på Spotify, den heter "Ursäkta, jag glömde" och ska lyfta fram låtar man ofta glömmer bort för att man tar dem som "självklara", i allmänhet gamla låtar (60-80tal) eller helt nya band jag aldrig hört innan, man man borde lyssna på. Det är väldigt rock och hårdrocks inspirerat, men det är en härlig blandning av gammalt, nytt och trumslag.
Jag fick även veta idag att jag ska få göra tentan tidigare så att jag har den gjord när jag åker hem över jul, som för övrigt är om en vecka, så imorgon ska jag spändera en större del av dagen på bibloteket innan jag ska åka med en klasskompis och köpa flyttkartonger så jag kan fortsätta flyttpackningen och sedan ska jag träffa Evelina. Ska bli super tevligt och lite fullt upp, men det räknar jag med denna vecka.
Hare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0