S_S S_S

2011-02-26 @ 15:49:13


Idag...
Idag...
Idag är det lördag.
Idag är det lördag och jag mår fint.
Sov lite konstigt i natt, jag antar att de beror på att jag är ovan min nya lägenhet.

Jag var och skrev en omtenta i Strategisk Kommunikation imorse, det gick vän okej.
Men det är jätte svårt att veta, för att läraren hade lyckats att göra om tetan ganska mycket.
Vilket fall på vägen hem gick jag förbi Ica Maxi som jag för övrigt börjar gilla skarpt.
Jag har inhandlat lite komliterande matvaror på sådan som jag glömde sist jag handlade.
Jag har provat och försöker lära mig göra latte hemma. Det går rätt okej, tror jag. Första gången var
de jätte gott (det vill säga igår), idag var det inte lika gott. Men övning ger väl färdighet.

När jag var på Maxi så hittade jag en billig fin rödhårfärg, så nu har jag färgat håret igen, nu är det ännu rödare än innan :D



Och det här är mitt stora badrum!



Riktigt najs och skönt med stort eget badrum.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0