Somethings happening, Something is in the air!!!

2011-02-15 @ 12:51:58

Hejsan...
Jag måste säga att sofar har februari varit den bästa månaden på länge.
Det var helt totaly AWESOME när Syster Yster Maria var på besök. Vi hade jätte kul
och mysigt. Provade sängar på IKEA och kollade in slottet. Prata livets allvar, skrattade och
drack grönt te.



Så jag fick visa Maria hur mitt liv nere i Kalmar och Öland är. Det var kul, skönt
och kändes verkligen som om jag behövde dela med mig lite med någon ur familjen.

Som ni kan se är det lite gräs plättar överallt.
Våren har börjat komma så smått, men i helgen som var snöade de lite och igår
var det julstämning på stan då de föll pudersnö och var bäcksvart ute.

Ja, igår var det alla hjärtans dag och jag var inte ensam... Jag var på middag med någon.
Det känns spännande, nytt och jag vet inte riktigt vad som kommer att hända. Blir det något
mer än det är nu, så kommer ni få veta, men just nu vill jag bara njuta av känslan.
Nykär, förälskad? Jag vet inte, men "It's something in the air" for sure...

Nu ska jag plugga, för det är tenta på torsdag... 
Kände dock att jag var tungen att blogga lite eftersom det är typ en vecka sedan sist... 
Man måste ju hålla blogglivet igång också, även om det inte får ta upp mer tid än man har... 

You Get What I Mean! 

/ML 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Najsig bild :3

2011-02-20 @ 18:01:35
URL: http://hhonney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0