The shortest month of the year, every year!

2011-02-01 @ 09:37:55

1 februari idag.
Det betyder mycket.
En månad in i det nya året.

Anmälan till Harry Potter Konventet Porkey 2011 öppnar!
Jag kommer flytta in till Kalmar denna månad och ja, även denna kortaste
månaden på hela året så är också alla hjärtans dag, kanske ska jag även få
dela den med någon? Vad vet jag. Men en ny månad betyder nya utmaningar
och nya upplevelser. Hela världen är öppen och jag ska försöka blogga mer. 

Har lite mycket och göra i mellan åt. Som att just nu sitter jag på en föreläsning. 
Men sen också ska jag byta rum ute på Öland, för mitt rum är så kallt.
Så det ska jag göra ikväll.

Juste, om en vecka kommer äldsta syster Maria och hälsa på mig också.
Så det är massor av kul denna månad.

Har också kommit fram till att Socialpsykologi är väldigt intressant.
Hur vi egentligen fungerar i sociala sammanhang.

Sen när jag flyttar så kommer jag få ta hand om min kompis katt Thea. Det kommer
bli spännande och kul, jag tycker om katter. Jag vill prova på att ha katt innan jag köper en
egen och få ta hand om den i 16år och tröttnar efter 2 år.

Längtar verkligen efter min lägenhet nu. Ska bli så skönt.

Over and Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0