La Cocina !

2011-01-10 @ 19:13:18
Sitter i köket, det är kallt. Sitter med två tjocktröjor på mig.
Men det är fullt av människor, det är nice.
Många av sjömännen är tillbaka så dagens stora samtalsämne var deras fest igår.
Tur för mig så stördes jag inte alls av den. Det var skönt.
Sov rätt bra, bättre än på länge. De var också bra.

Jag har ju varit på julbalen i Växjö, om jag glömt säga det. Det var as kul, men jag belv sjuk.
Börjar bli frisk nu, det är bra. Men lite snuvig är jag fortfarande.

Nu har jag faktiskt precis suttit och pratat en massa Harry Potter också.
De får skylla sig själva när de frågar något om Harry Potter, för då blir jag typ aldrig tyst. xD

Berättade faktiskt om hur alla elevhemmen diskar :P
Som jag och Annie kom på häromkvällen. As kul xD


Jaja, nu ska jag väl diska efter mig, för de vinner jag på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0