Next Time I'll Get Grey!

2011-01-18 @ 11:49:01
Shit...
Jag hur ska man börja. Föreläsning nu, introduktion till nya kursen Organisationskommunikation.
Tror det kan bli rätt intressant.

Vad som inte är så intressant är att jag får göra om omtentan på delarna av Vetensapligarummet.
Känns surt, men vad tusan ska man göra? Plugga bättre antagligen.

Tror jag ska kolla på lägenheten jag fått idag. Spännande.

Det börjar bli mer och mer vår likt på Öland och i Kalmar nu.
Det är plusgrader typ varje dag och snön smälter lite allt efersom.
Är bar asvalt på vissa ställen och grönt gräs sticker fram här och var, det är sweet :D.

Snart är det vår och jag flyttar in till Kalmar och kan Cykla till skolan! WIEEE!!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0