On the way to the better?

2011-01-24 @ 11:39:42

Hej alla glada!

Idag har jag nästan kunnat sova igenom hela natten.
Har varit jätte förkyld hela helgen och nu är jag äntligen på bättringsvägen.
Har nog snytit upp nästan 10 paket med näsdukar på 3-4 dagar. Känns ganska OMG mycket
om ni frågar mig. Men rinnig och täppt näsa är vad jag haft de senaste dagarna.
Idag kanske jag orkar ta mig in till stan och göra några små ärenden förutom allt pluggande då.
Såklart!



Bjuder på en bild också, bara för att jag inte skrivit på flera dagar.

Nu vet jag också att min äldsta syster ska komma och hälsa på i början på februari det ska bli nice :D
och Marielle kommer tillbaka i början på mars! Sweet sa ormen när den log! Jag tycker det ska bli sköj.
Och sen kommer jag få fira min 20 års dag i en egen, alldeles egen lägenhet. Ska också bli AWESOME!

Ska snart gå och handla, måste köpa schampo så jag kan duscha och sen även lite mera mat... I think!



Jaja, seee you later aligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0