IT WILL BE EPIC! Magic is might tonight!

2011-07-12 @ 16:23:50



Om några minuter ska jag gå till bussen och åka till Växjö. Idag är det midnattspremiär.
Idag är det Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 på bio i 3D.
Detta ska göra tillsammans med massa underbara nördar och såklart är slipsen på och även trollstaven ska med!
Jag har laddat upp med pengar och lökringar! Popcorn köps på plats.



Har sedan jag kom hem från jobbet lyssnat på Wizard Rock och dansat runt medan jag gjort mig i ordning. Jag har även sjungit falsk och förjävligt inte bara i duschen!
Det kommer bli grymt och sorligt, men framför allt MAGISKT !



Alla säger att det är slut nu... Ja, det är inget mer att vänta på, förutom kanske Pottermore då, men ingen film och ingen bok. Men vi har varandra och det är tillräckligt. Harry Potter har förenat människor över hela världen och från alla möjliga utgångslägen. Men vi är enade, magin dör inte i natt. Vi gråter och vi sörjer, precis som när boken var slut...

BUT IT'S NOT OVER YET!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0