Lite hjärntömning...

2011-07-29 @ 21:31:48
Hellloo.

Jag skulle behöva tömma min hjärna lite.
Har så mycket tankar och ändå kan jag inte få ord till någon av dem. Eller jo, men de är så många att de blir rörigt. Ibland vet man och ibland så vet man inte, easy? Nope!
Inte precis.

Den här veckan har jag jobbar 7-15 i fyra dar, sen var jag ledig idag, sov till typ 13, sen ringde Annie och sen ja så gick hela dagen åt pipan. Nej inte alls, men allt käns smått tokigt. Inte som jag tänkt mig. Hade tänk plugga massor idag och förvisso fick jag en del plugg på Harry Potter kursen gjord, men inte alls så mycket som jag hade tänkt. Min hjärna är trött och kan inte riktigt fokusera på plugg. Kan inte egentligen nästan inte riktigt fokusera alls. Sen ska jag jobba 7-15 lördag, söndag med och ja, så upp vid kvart i 6 i morgon bitte. Mysigt! Inte alls, för det känns på kroppen att jag är trött. Tacksam för att jag har jobb och får pengar, visst. Men 6 dagars vecka är inte kul. Har en om två veckor med, fast då är jag ledig efter tre dagar och inte fyra, ledig en och sen jobbar tre till. Det blir intensivt.

Men nästa vecka, efter söndag. Så är jag ledig måndag, och sen jobbar jag tisdag, onsdag och torsdag. Ledig hela helgen. Ska bli riktigt skönt, ska försöka hitta på något kul och PLUGGA! Kurs tiden går ut snart och jag måste hinna klart. Hoppas jag gör det, annars blir det lite jobbigt... Men det ska lösa sig det med. 

Hej hopp! Ville bara tömma ut mig lite...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0