Shape it up the magicroad!

2011-07-09 @ 20:45:30

Hej på er alla läsare!
Jag vet att jag är en dålig bloggare, men nu den här veckan som varit och den innan så har jag varit SJUKT upptagen med slutplanering och genomförande att Harry Potter konventet Portkey! Men nu är det över, lillebror har åkt hem för ett par dagar sedan, jag har jobbat två dagar på mitt sommarjobb och nu sitter jag och har delvis utvärderat konventet. För övrigt var konventet helt episkt och mer lyckats än vad vi vågats hoppas på! Det fanns inte mycket som gick fel och det som gick lite halv tokigt löste sig fint ändå! Och det var så entusiastiska deltagare som gjorde det ännu mer episkt !

Sommaren är i fullblom och jag har spilt glass på min gröns sköna klänning! Aj, aj, aj alltså!

Jag lovar att jag ska skärpa upp bloggningen lite och att jag ska komma med en ny header och annat små kul snart! Men först ska jag plugga lite på siommar kursen, jobba lite mer och gå på midnattspremiären av Harry Potter and the Deathly Hallows part II. Tåg till Växjö, träffa nördiga vänner, se part I, se part II och sen sätta sig på vandrarhemmet och snacka hela natten!!!!! <3

Kommer bli grymt underbart!

Vill bara säga som J.K. Rowling sa vid sitt tal precis innan galapremiären i London.
"Hogwarts will always be there to welcome you home!" - J.K. Rowling. Och det ska jag ta på orden!
Jag kommer alltid återvända till Hogwarts genom både böckerna, filmerna och fandomen.

People say it's the end, I say it has only started !!!
Vi fans kommer aldrig att glömma det Joanne har skapat och delat med sig av till oss.
Vi kommer hålla oss kvar, återuppleva det och sprida det vidare till generation efter generation.
Harry Potter är något som ALDRIG någonsin kommer sluta eller dö... Vi kommer hålla det levande för alltid
genom våra hjärtan!

Peace out!
And go make the world more magical!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0