Harry Potter and the Deathly Hallows- part 2... 12 juli, Växjö!

2011-06-10 @ 10:03:15

Känner mig något lite bäst! Jag och Annie har precis köpt biljetter till midnattspremiären av andra Deahtly Hallows filmen i Växjö, eftersom den inte visas vid midnatt i Kalmar. Och ärligt, på affichen nedan kan man se hur cool filmen blir och i 3D, fatta Voldemorts orm i 3D!!!! AHHHHHHHHHHG! Men ja det står också den 15 juli, men det är för stackarna i USA. I Sverige har den premiär den 13 juli och vi får sedan vid midnat mellan den 12 och 13 juli. Jag hoppar innerligt att jobbet inte ställer till det, men ja... Nu har jag i alla fall chansen att gå innan biljetterna tog slut, men skiter det sig så ja, då gör de det.



 Nu snart ska jag och Annie på stan och sen åka till Oskarshamn. Kära Mimmi tar studenten
och var söt nog att bjuda in oss så henne ska vi fira idag! Ber om ursäkt till alla vänner i Jämtlands vars student
jag inte kunnat bevista, men Oskarshamn är bara 1 timme och 20 minuter bort, inte 13 timmar, eller flera tusen kronor i resa!!!! :( Önskar jag hade kunnat vara på allas!!!

Puss och kram, jag är pepp!!!
Ps: Annie är sjukt peppigare dock!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jättekul att ni kunde komma :D

2011-06-13 @ 20:15:11
URL: http://nvte08.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0