Metamoforgus!

2011-06-05 @ 16:47:50


Ny hårfärg, Dark Chili Choclate ! Ny trimmad lugg och insätt att jag har större bröst än jag trott.
Det kanske inte låter som en så big deal, men det var en chock mins sagt... Men har köpt en ny bra BH i rätt storlek och en ny bikini för sommaren, så no harm done! Men ja, de trodde jag aldrig.

Vädret är awesome hela tiden, 20-25 grader i skuggan varje dag den här veckan typ! Så grymt!!!

Är inne på 7:de boken nu äntligen i min omläsning av Harry Potter böckerna, trodde de skulle gå fortare, men det har ju varit så mycket kurslitteratur att man verkligen inte pallat med. Men nu denna vecka, eller sedan jag började på 5:e boken så har det gått riktigt fort och det är skönt! Sitter ute i solen läser timvis! Läser innan jag somnar och läser innan jag stiger op! Underbart!!! :D

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Dark chili chocolate.. I like!



Man behöver ju inte skynda sig med läsningen. Det är väl trevligt om det varar länge!

2011-06-07 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0