One week...

2011-06-24 @ 09:33:54
Hejsan!
Det var varit en häckiskt vecka sedan jag skrev sist.
Jag "bodde" hemma hos Annie förra helgen och gjorde både banderoller
och skyltar till Portkey! Awesome! Sedan har jag föröskt plugga, packat saker och städat i lägenheten.
Sedan har jag och Annie åkt och handlat ännu mer saker, så att vi har allt material vi behöver till konventet
nästa helg. Quidditch stolpar, bollar, pärlor, lite priser och kontorsmaterial. Det vart ganska mycket, men nödvändligt.

Idag är det midsommar och det ska firas. Annie, Marielle (som kommer ner ikväll) och jag ska ha en riktig midsommar middag! Ska bli super gott och super mys.

Sedan på söndag kommer lillebror, som jag längtar! Ska bli jätte mysigt och sedan nästa vecka är det HP konvent. Så bli inte oroliga om jag inte bloggar på över en vecka till nu. He he he...
Det är rätt mycket framför mig och då vet man inte vad man ska skriva när man väl har tid att skriva typ... Jaja, vi får väl se! Kanske kan det bli någon uppdatering med bilder från konventet, under själva konventet.
hehehehe !

:D

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0