Good Morning, Oh, It's Snowing, Good Night!

2011-03-18 @ 08:53:25

Nä, nu får det vara NOG!
Jag vill inte ha mera snö nu! Det som precis blivit vårigt och fint. Till och med plusgrader på kvällen. Igår
så övertalade jag Marre att ringa mig redan kl 7 på morgonen för att prata berättelser och skriverier innan hon började skolan... Så  ja, hon ringde och väckte mig, vi snackade. Jag går upp och rör på mig, tittar ur genom gardinen och ser... Är det något vitt på marken? DU SKÄMTAR! Tänker jag och dra bort gardinen och snö den bara fall ner. Nästan hela gräset och min ute plats är täckt i snö!

Jag skulle ju flytta i från snön, jag hade fått nog av snön, men nej!
Den kommer tillbaka. Precis som att jag i axlar och rygg känner av Ki-Box passet från igår, inte så farligt, men det känns. Faaasen vad det var roligt, men jag var nära att dö! Eller ja, jag dog lite, men jag överlevde och det var en så skön känsla i hela kroppen igår kväll ^^. Verkligen! Så jag tror att vi kommer göra om det. Det vore ju inte dumt att få in en bra vana för en gångs skull.

Ja, möte om utbytesterminen. Vad ska jag säga? *SUCK*.
Allt beror på och det är "generell" information som gäller hela Europa, men sen beror det ju på vilket land och universitet ni ska till, men det får ni information om sedan någon gång, jag har inte hunnit med det än och ja, ni måste ha den här och en till försäkring men det kan ni inte fixa förens i september typ.... Och så slutade mötet en timme tidigare än vad de skulle... Blev jag smartare? Nope, inte mycket! Känns som att den informationen, plus lite mer hade suttit fint i augusti... Min ansökan ska inte skickas in före november vilket fall och beskedet om det slutgiltiga antagandet från universitetet i Holland kanske kommer en månad innan jag åker... Om jag förstått deras hemsida rätt börjar vårterminen 30 januari... ^^ Men de har ett helt annat upplägg än oss, så vi får se hur det går. Men om jag förstår rätt ska jag vara där mellan 30 januari och 23 juni 2012 ^^ men jag kan ha fel. Men det vet jag inte förens då, men åker jag hem före "Finals" får man inga betyg... ^^ Suprice!

Jajaja, nu ska jag försöka plugga undan lite och städa. Mamma och syster är ju på väg nu från Stockholm.
Ska bli kul :) Undra vad vi ska laga till middag?

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0