Maybe it's time... Time to shine!

2011-03-22 @ 15:16:03
Jaha...
Klockan är strax efter tre på eftermiddagen, det är tisdag... Det är 14.3 grader ute i skuggan.
Solen skiner, livet är kanske lite fantastiskt ibland! Så jag var påväg att sätta mig ut i solen och läsa lite kurslitteratur men jag höll på att blåsa bort så jag gick in igen.

Jag har precis ätit massa god mat! Fläskfilé dränkt i cayenpeppar och vitlök.
Samt vitlök och chili dränkta mortötter och rödlöksbitar i ugenen! Mums mums!
Behövde ordentligt med mat! Känns finnemang i magen!

Var upp 8 imorse då jag skulle på sista semenariet för den hör kursen.
Känndes bra, sa kankse inte så mycket vättit, men jag sa i alla fall någonting. Bättre än ingenting?

Nu ska jag gå igenom mitt arbete om World of Warcraft som ska redovisas på torsdag.
Sen äre tenta på fredag, så fuderar på att spändera större delen av morrgondagen på bibloteket.
Men vi får väl se. Kanske bloggar jag även då om något interssant, som internetkultur eller globalisering!

Jag har ockås väldigt snöat in på Rasmus Seebach, en dansk pop-sångare.
Han  sjunger väldigt smöriga kärlekslåter om hur han inte räcker till för tjejer. xD
Att tjejen är så perfekt och han gör allt som gör att det blir fel! Konstigt nog handlar nästan
alla låtar om samma sak, men ändå är de så olika och rätt bra allihopa! Favoriten so far är väl
"Lidt i fem" eller "Engel".

Men ja, nu sitter jag, smuttar på kaffet och försöker komma på något mer smart att göra. Eller hur jag ska försöka göra studierna lite mer rolig just nu! Tror jag ska sitta och snacka globalisering med Stephen ikväll, han kan ju sådant där och det är väldigt intressant ^^.

Hade
/ML

Kommentarer
Postat av: Eirikkatinka

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-01-25 @ 12:24:42
URL: http://eirikkatinka.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0