Miss you Papi!

2011-03-22 @ 20:13:33







Saknar min pappa!
Jag läste ett gammalt inlägg då jag skrivit om sista riktiga "pappahelgen" innan jag flyttade hemifrån och kände hur mysigt vi hade så ofta. Och jag hade skrivit dit lite minnen som jag har hemifrån pappa och blev lite nostaglisk! Pappa, vi måste snackas snart!

Jag har alltid varit och kommer alltid vara pappas lilla flicka! I just can't help it!
(Och det vill jag inte heller! :P )



Pappas lilla flicka!

Du var där att se mitt första leende
Du var där och höll min hand
 när jag tog mina första steg
Du var där med din trygga famn

Du finns alltid där när du behövs
Du finns där även när du inte är där
Du finns där för att du älskar oss

Du lärde mig att veta vad som är rätt och fel
Du lärde mig att säga, ”de e jeg som bestem”
Du fick mig att säga, ”Men, jag är pappas flicka”

Att veta vad man vill är visdom
Att lyssna till sitt hjärta är lyhört
Att finns där för andra är gott

Även då jag hittat min prins
kommer du alltid vara kungen i mitt liv. 
för jag är alltid pappas lilla flicka
tills den dagen jag dör

Du visar att du lyssnar
Du visar att du bryr dig
men på ditt eget sätt
för ingen pappa är som du

Och tur är väl det
För du är den bästa pappan som finns!
och jag älskar dig för det…


Kommentarer
Postat av: pappsen

Oj va vackert skrivet man blir ju rörd, älskar dej <3

2011-03-22 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0