Not a simple teenager anymore! I'm the magic around you!

2011-03-21 @ 19:52:22
Hej på eder glada skara!

Jag vill tacka alla som grattade mig på min 20:onde födelesedag igår.
Det är en stor dag, det var en fin dag och ja är inte en tonåring längre. 
 -Hur känns det?
- Ja, inte speciellt annorlunda... Men jag är vuxen on the paper now!

Jag fick mest pengar och med dem ska jag invistera i min lägenhet. En till bokhylla är ett måste!
Och lampor i taket känns rätt!

Idag har jag pluggat, rätt bra, men det kanske borde blivit mer.
Jag åkte tillbaka till lagerhouse med en lampa jag köpt som gick sönder. Fick pengar tillbaka!
Sen så gick jag en shopping tur på stan. Köpte nya örhängen med ormar och massa mer.
Bland annat ett par välbehövda byxor och underkläder.
Även vårskor! Det är vår idag! Det har varit över 10 grader varmt i skuggan, det så det ska vara!

---

Det var en trevlig helg när syster S och mamma var här. Det var trevligt och mysigt.
Och det känndes bra att inte vara helt utan familjen på födelsedagen.
Och kvällen spänderades med tårtrester med Mirjiam, kebab och skype med Stephen.
Fin fint det!

Jag tar kanske lite kort med de nya kläderna så ni får se, vem vet :P

Hahaa, ha det fin fint så skriver jag snart igen!

/ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0