Och på den 7:de dagen står hon åter op!

2011-03-17 @ 13:59:57
Hej på er.
Insätt att jag inte bloggat sedan den 11:e skäms!
Fy Malin, smäll på fingret! Inte sluta blogg nu! Inte glömma bort bloggen!

Okej, läget idag ser ut som att jag ska dö!!!
Nej, jag ska inte dö men min kära Mörby kamrat Camilla ska dra med mig på ett
kick-box pass på Kalmars Friskis och svettis. Det lär bli svettis gånger tusen! Har ingen kondis, men det
lär bli skratt och svordomar så det sjunger om det! Camilla intygade mig också om att ha kommer dö precis lika mycket som jag kommer, så vi ska cykla dit och dö lite och sen åter uppstå i duschen! Låter som en plan?
Tycker jag i alla fall!

Men innan jag ska på Friskis så ska jag på ett möta för min utbytestermin i Holland.
Ska bli spännande att se vad som kommer hända. Antaglien kommer de vilja lasta på mig tre ton med uppgifter, tankar och planering inför nästa vår! Jag menar, det är ju i alla fall 10 månader kvar tills jag beger mig iväg. Oroa er inte, jag ska blogg från Holland, lovar! Vilket fall är det min ambition. 

Hmm. Vad mer ska jag uppdatera er om idag?
Jo! Jag fick tillbaka en tenta igång. Den från kursen Organisations Kommunikation, vilket också är den första jag fått skriva på dator och jag fick VG! Jag fick högsta betyg i stället för Underkänt (som jag antagligen fått om jag fortsatt skriva förhand). Kändes så sjuk himla skönt! Jag firade det med att äta min första Ben&Jerrys sedan augusti! Känner mig så stolt! Och vet ni vad jag insåg? B&J är inte så gott som de brukade vara! Första tuggorna var goda, sen belv det som vilken jäkla skit som helst som man slänger i sig. Vet ni vad det innebär? Att jag aldrig kommer bli B&J beroende igen och att jag inte kommer köpa den söta glassen med både Browies och kakdeg någe mer! Kanske någon gång. Jag kanske köper nästa i juni eller aldrig! Vem vet! Känns i alla fall bra!

Min cykel RödaBlixten är i topptrim, men det vet ni ju efter min berättelse om vår utflykt till IKEA! ^^ 

Hmmm... Imorgon kommer syster med stort S och mamma hit! Ska stanna till på min födelsedag på söndag. Ja, nästa vecka är jag inte Tonåring längre... Jag måste fråga "Pappa hur känns det att alla dina barn är vuxna nu?"... Jag ska fråga honom det, men jag gissar att svaret blir "Så jävla skönt, snorungar är ju så jobbiga. Ni är ju så stora och fina damer nu! Jag är stolt över er, barn ska ju växa upp!" eller så är det bara vad han tänker och så säger han "Bra, grattis gumman!"...  Vi får väl se! 

Saknar Lillebror, Saknar Farfar, Saknar Jämtland, Saknar Stephen! 

Puss och hoj!  

Kommentarer
Postat av: Leif Stener

Åke saknar dig också. Ha en härlig födelsedag med mamma och Sara. Vi fick ett vykort från din syster Maria idag och dom skrev att de var på väg till Baikalsjön efter tre dagars tågresande. Ha det.

2011-03-17 @ 18:15:41
Postat av: Pappsen

kul att ni e vuxna allihop, och att d går bra för er, men vadå jag e ju 27 ändå d vet du darling.skönt att Röda Blixten mår bra åxå. Spännande med Holland, nyfiken på mötet. Kick-box passet kommer att göra sej påmint i några dagar kan jag lova, hehe. Ha d bäst....:¤

2011-03-17 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0