One Week, Cheek!

2011-03-01 @ 13:48:38
Hej!
Idag är det en vecka sedan jag flyttade in i min lägenhet.
Det känns awesome. Aldrig har 24,9 kvadrat känns så bra!
Aldrig har de känts så stort, aldrig har det känts så mitt!

Jag måste få säga att tiden på Öland och Camp Mörby var bitvis väldigt fantastisk, jag ångrar
inte uppvelsen med festerna, folket, skratten och att hyresvärden bjöd oss på spa. Jag kommer nog
aldrig vara med om något liknande igen och jag kommer alltid minnas de fina sakerna, men tyvärr också hur kallt det var i januari och hur seg bussarna blev och hur irriterad man kan bli på busstiderna som inte vill passa. Samt hur ofräsh dusharna var och hur äckligt det kunde bli på toalleterna när städerskan inte kom och städade som hon skulle. Och jag kommer inte ha några problem att transportera mig till tentorna heller. Kvart på cykeln eller 30 till fots. Kan säga att jag är minst sagt nöjd med flytten, det tog ungefär en halvtimme att gå till skolan också, det känns bra. Man behöver promenader och/eller cykelturer.

Den här veckan har jag hunnit med att få en intflyttningspresent, haft kafferep med familjen Hallberg, haft middagsgäst och haft övernattningsgäst.  Det känns riktigt gött. Man hinner med mer än vad man tror på en vecka.

Nu ska jag plugga och sen ska jag åka och fria Milla som fyller 22 år idag, grattis på na!

/ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0