The Greatest Titel Of All Times!

2011-03-23 @ 12:54:05

Hejsan.
Känner mig lite tanklös... Eller jag känner mig lite lite tom...
Känner inte för att göra något, känner inte för att tänka och känner inte för att plugga även om jag borde.
Det är tomt... Helt tomt i hjärnan... Jag är i alla fall ny duschad och det är fräsht och mysigt!
Men ja, tomhet... Som om jag inte kan eller vet något. Inte ens tänker. Känns jätte wierd.
Varit hel segis hela morgonen. Skulle ha försökt göra massa saker idag men jag kommer inte för mig.
Ska dock försöka fixa lite. Funderar på att beställa tid hos en frisör, vill fixa till håret tror jag. Vet inte hur dock!
Sen så... Ja, ska ringa mitt sommarjobb för att reda ut lite detaljer.

Imorgon är det redovisning för arbetet om World of Warcraft, jag borde nog öva och förbereda mig bätte inför det. Men jag har det mesta klart för mig, det dumma är ju om jag glömmer bort något. Men jag har en bra power point och sen kan jag ha uppsatsen som stöd i fall jag missar på något. Och håller jag koll på tiden (ska prata i ca en kvart) så blir det nog bra.

Sen på fredag så är det tenta. Känns svårt att plugga till den då set är så breda frågor (as I herd...) och då är det ju bara babla på om massa vättiga och mindre vättiga saker som man får att låta vättiga. Jag är riktigt svårt att nöta in saker, läsa saker om och om igen för att det ska fastna... Och med det här frågorna så är det mer om att fånga sammanhangen och det är oftast inte alls så svårt. Men ja, jag ska försöka plugga mer (tänkt cykla till biblan, men vi får väl se...)

Sen på fredag ska Annie komma till mig :) Ska bli kul, hon ska ta med sig sin systemkamera och ta massa bilder på mig i mina nya kläder som jag köpt :D Ska bli episkt kul och så ska vi planera lite för konventet I think!

Jaja, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0