Times goes! Headers-history!

2011-03-29 @ 17:21:00

Header 1: Så såg min första header på bloggen ut, oktober 2009...



Header 2: Japp så såg den ut, början på 2010...



Header 3: Sommaren 2010 såg den ut så här, minns ni????



Header 4: Sedan när jag bosatt mig ordentligt på Öland september 2010 såg header ut så här.



Header 5: Sedan råkade jag klippa håret och då fick jag byta igen!



Och då belv det MASSA text, ser wierd ut kan jag erkänna...

Header 6: Så då belv jag less på alltext och var inte nöjd, så mot vintern 201 bytte jag till denna.
Mycket bättre!!!



Header 7: Jag flyttade in till Kalmar, så då passade inte "destination Öland" längre.
Så ny header igen!





Men ja, och ärligt funderar jag på en ny header igen. Har klippt lugg och donat, även om bilder på
mig den här gången inte är så tydlig... Vi får väl se hur det blir med den saken. Jag tänker lite på det
i alla fall...

Hare!!! /ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0