A few words of hello!

2011-05-27 @ 21:11:08

Tänkte jag skulle försöka skriva några ord till bloggen.
Jag vet dock inte riktigt vad.
Det har varit en jäkla massa cyklade på slutet...
Jag har mensvärk, kul va!
Ehhh... Kyckling är gott.

Jag har vågat prova laga mat med bönor i två dagar i rad (Ja, kors i taket pappa!)
efter lite tips av syster S och sedan har jag planterat om min Ormbunke idag och sått
tomatfrön som jag också fått av syster S. Det är trevligt!

Jag har fått en dröm om en weekend i Paris.
Jag har bestämt mig för att ta hand om mina fötter, vilket innebär att
jag köpt fotfil och bra fotsalva. De klagar för mycket, gör ont! Så då får man ju
göra något åt sin lathet helt enkelt. Jag vill faktiskt inte bli gammal och skröplig i för tid!

B-uppsatsen går hyffsat bra faktiskt. finslip i helgen och inskick på måndag.
Men det som varit bäst med denna kurs är att jag fått sådan fin conection med Evelina
min partner i crime när det gäller denna uppsats. Nog för att vi ibland är varandras motsattser så var det länge sedan jag mötte en person jag haft så mycket liknande åsikter om saker och ting med. Om jag bort ser från Annie då! xD Vi har ju HP och Portkey! Men jag tror ni förstå poängen jag vill komma fram till.
Det var en trevligt överraskning att vi kom så bra överrens och hade så lika åsikter om mer udda och annorlunda saker utan att ha veta om det, fast man gått i samma klass i snart 1år.

Jajja, nu blir det freddags film! Hade!


Kommentarer
Postat av: Maria

What! Bönor? DU??? näeee... har du feber eller?

Men de är faktikst gott. Hoppas du lyckades. Annars så tror jag att det är något man får öva lite på. jag har lite svårt att få till det med bönorna. Men det är gott när det funkar.



Härligt att B uppsattsen är inlämnad! You GO girl!!

2011-06-07 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0