As time show us that road we never took!

2011-05-16 @ 12:13:25
Hejsan.
Nu skriver jag igen några få ord.
Jag sitter hemma hos Evelina och plugga B-uppsats.
Det går ganska bra, vi blir lite förvånad över mycket mycket text vi faktiskt satt ihop.
Blir något förvånad över oss själva. Och första intervjuen är avklarad, gött !
Nu äre bara att vara taggad och ta det till slutet helt enkelt. Men det känns som om
att det kommer blir bra. Det är trotts allt ett intressant ämne vi skriver om, 'Smartphones' och hur dem påverkar ungdomars medievanor. Så det kommer nog bli bra, känns som om vi verkligen kommer på saker och har flyt i skrivandet. Det är gött !

I helgen var jag på Arrangörs kurs för ungdomar i Kalmar.
Det var jätte intressant och Annie och jag fick representera Portkey Crew och
berätta om hur vi jobbat med att produsera och skapa Portkey, som blir av i sommar.
Insätt att vi haft ganska bra marknadsföring, men att vi kanske  borde haft ännu mer, och att vi kanske borde ha tänkt igenom när och hur vi ska marknadsföra oss. Men det lär man sig till en annan gång.


Hare gött !
Mvh Malin!

Kommentarer
Postat av: Sara Thörnlund Persson

Jag har några få affischer kvar. Vill du att jag ska skicka ner dem?

Även visitkort.

2011-05-17 @ 08:09:02
URL: http://saraochsakerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0