Ministry of Magic!

2011-05-09 @ 10:31:12
Hej hopp!
Dags att skriva några rader igen så här på måndags förmiddagen.
Helgen har varit fullt upp, ja nästan i alla fall. Lite plugg, en dags-tur till Karlskrona och i lördags
hade jag en Grillfest med massa underbara volontärvänner eftersom Stephen var tillbaka så tyckte jag vi kunde ha en grill kväll för att ha kul och så han fick täffa, nästan alla, igen!

Jag har börjat snöa in på att lysna på Ministry of Magic på Youtube.
Det är jättebra Wizard Rock! Caroline, Mimmi och Eskil visade mig de när de var hos mig förra helgen, för en nörd helg och valborg. Såå tack för det!




Idag ska Stephen åka hem till Edinburgh igen. Känns som det gick så fort, den tid han var här.
Typ 5 dagar, men ändå. Kommer bli lite tomt igen, men det är väl som vanligt.

Jag skrev några dikter typ på tåget hem från Östersund i Påskas, har ni tur kanske det kommer ut någon ny dikt här på bloggen. Vad skulle ni tycka om det va??? ;)


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Varsågod haha xD

2011-05-09 @ 16:40:20
URL: http://nvte08.bloggsida.se
Postat av: Annie

Åh, deras låt om Luna är jättebra, och "The Bravest Man I ever Knew" och "Goodbye Privet Drive" ^^ Sedan har jag inte lyssnat så mycket mer på dem xD Men de finns på Spotify ifall du vill slippa youtube:D

2011-05-09 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0