Time to think and time to think once again!

2011-05-04 @ 13:22:40
Hejsan.
Nu har jag inte bloggat på över en vecka. Det är kanske dumt.
Jag borde blogga mer, men jag har verkligen varit upptagen.

Jag har kommit hem från Östersund, haft redovisning och inlämning av hemtenta.
Jag har hjälpt till att arrangera en Harry Potter kväll på Nybro bibliotek och firat valborg arrangerandes
av en Harry Potter tipspromenad på Fullt Ös i en simhall! Svettigt och fuktigt värre, men kul! Och då träffade jag massa underbara nördar, som Annie, Caroline, Eskil och Mimmi! Tack för en fantastisk valborg!

Och nu sitter jag på universitets biblioteket och börjar komma igång med B-uppsatsen jag ska skriva tillsammans med Evelina. Vi har hittat ett bra, men något klurligt ämne. Ska bli kul att se vad vi kommer fram till, samt att imorgon ska vi ha ett möta med handledaren som verkar vara en rätt kul och över entusiastisk snubbe som jobbat som medtod lärare sedan han var 23...

Ikväll kommer Stephen tillbaka för ett besök på ett par dar, nervöst, men det ska bli kul och skönt!
Så fullt upp har jag helt enkelt, så blire lite bloggande så ja, då vet ni varför.
Har massa mera saker som kommer allt eftersom, vecka för vecka.

Nu när lunchsalladen är uppätet och kaffet upphällt ska jag försöka återgå till studierna!

Tjiiiingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0