Oh, one more thing!

2011-11-26 @ 15:00:41
Juste kom på en grej till.
Jag var med i tidningen igår, fredagen den 25 november 2011, i Östran Småland.
Det är en tjej som intervjuat mig för kultur delen om mitt FanFiction författande.
Om alla mina Harry Potter relaterade historier och böcker jag skrivit.
Käns bra sjukt.
Sedan jag flyttade ner till Kalmar har jag varit med i Östran Småland 4 gånger, Barometern 1 gång, Dagens Nyheter (inklusive första sidan på kulturbilagan) 1 gång och radion 2 gånger. Jag börjar bli riktig lokal kändis, och nu ska jag flytta här ifrån. Vad ska de då skriva om???.
Länk till fanfic artikeln:
http://www.ostran.se/kultur_noeje/koll/hon_faar_ut_mer_av_det_goda_med_fanfictions

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! Jag tycker att du är grym som är med i media överallt! stolt!

2011-11-30 @ 15:35:16
URL: http://saraochsakerna.blogg.se/
Postat av: Erik

Hur mycket är dina inlägg värda? "Sär skrivning" är ju din starka sida tydligen...

Du skriver jättebra, men läs igenom först så att texten inte innehåller nybörjarmisstag.

2011-12-02 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0