We'll unite so we can fight!

2011-11-17 @ 22:32:34
Hi there!
Tillbaka i Kalmar och Småland nu. Kylskåpet är påfylt, sängen är renbäddad,
tvätten är tvättad och jag har pluggat.
Sagta men säkert är jag tillbaka i vardagen och imorgon planerar jag för att gå, eller cykla till bibiloteket för att studera ännu mera noga. Det som gäller då är fokus och flyt. Fokus och flyt! Så kommer det nog gå bra.
Jag bloggade inte mycket från Jämtland då jag inte hade så stor tillgång till internet eller visste vad jag skulle skriva då jag kort sagt var upptagen med att umgås med familjen, vänner och fira min pappas 50 årsdag som också tro det eller ej, belv han och hans Annicas förlovningsdag, 11 11 11. Som present till pappa kidnappade jag och mina systrar honom, körde runt och runt, huller om buller i Östersund, men han lyckades ändå hålla koll på vart vi var. Sedan bjöd vi honom på middag på SirWinston tillsammans med respektive. Det var mycket trevligt. Så grattis ännu en gång pappi <3.
Jag gjorde ett lite bus också när jag var där upp.
En liten tatuering xD STOLT!
See ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0