When things a happening.

2011-11-09 @ 21:18:25
OH! Det är så skönt att vara hemma.
Det har gått en bra lång tid nu när jag varit hemma hos min mamma igen från Kramfors och jag har hunnit med att träffa vänner, skrivande och pluggande. Även om det vissta stunder varit svårt att fokusera på pluggandet och verkligen lära mig något, men jag ger det ett försök.
Jag har idag varit hos tandhygenisten, träffat en kompis, shoppat på stan med storasyster Maria och firat farfar som fyller år idag!
GRATTIS FARFAR!!!!
Och så träffade jag, hemma hos farfar och farmor, pappa för första gången sedan jag kom hem. Det var kul och trevligt, jag saknar honom! Nu kommer vi ses flera gånger till innan jag åker tillbaka till Kalmar.
Nu har jag skrivit lite för http://svenskahpfans.blogspot.com
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0