When your only hope is hope itself.

2011-11-26 @ 14:38:20
Hejsan på er.
Jag bloggar allt för dåligt åter igen.
Och jag ska ta tag i det så smånign om. Kankse när jag flyttat till Uppsala.
Och fått allt det färdigt. Då ska ni få följa med mig på en historisk resa.
Den här veckan har jag försökt att ta igenom plugg, men jag kan ju säga att jag inte direkt överansträngt mig.
med 3-4 timmars effektivt plugg på bibblan i torsdags, migrän igår = ingen plugg och idag sov jag till 12 vilket är ursäktat för en lördag, men jag har tenta på tisdag och inte speciellt mycket kunskap om förvaltningen och hur man organiserar politik som jag kanske borde. Den här kursen har varit jobbig, tråkig och väldigt oinspirerande. Jag hoppas att nästa kurs, och min sista i Kalmar ska bli mer intressant, Internationell Politik. Det går ju ändå att diskutera internationela relationer och politik där länder sammarbetar. Det måste ju ändå var roligare än denna tama, tråkiga och gråa förvaltning.
Tack och lov för att det blir mijöombyte och historia till våren. Det ska jag njuta av varje sekund hoppas jag. Då ska jag försöka blogg mer, om mer än bara små uppdateringar om hur allt är. Göra mer roligare saker, som någon dikt, någon novell kanske ? Eller varför inte ett debattinlägg?
/ML
En liten bild från när jag och syster Maria fikade på stan i Östersund,
dagen innan jag åkte tilbaka till Kalmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0