Yesterday is today and not tomorrow!

2011-11-19 @ 17:23:43
Heeelu!
Jag står ofrivilligt ganska still i mitt bloggande. Jag vill inte göra det, jag vill blogga, jag vill inspirera och skriva. Men det är inte så enkelt när man har dåliga rutiner för bloggandet och man inte vet i vilken ände man ska börja berätta. Vad ska man dela med dig av och inte? Vad ska man göra för att folk ska gilla det man skriver? Vad ska man göra för att få kommentarer? Böna och be? Nja, det är inte det jag vill göra, men jag vill gärna ha kommentarer då och då. Det gör att man vill fortsätta.
Det känns som om jag inte gör så jätte mycket intressant. Fast det är ju en tolknings fråga. Vissa kanske tycker att en kurs i förvaltning är jätte spännande. Det gör inte jag!
Men igår var jag och Annie på en tjej kväll på Monokrom och relived lite av Portkey, då det är samma lokaler. Det var en märklig känsla. Inget i livet kommer någonsin vara sig likt efter den erfarenheten av att arrangera och uppleva Portkey! Det var stort!
Som lite tröst av mitt tafatta bloggande under hösten så bjuder jag er på ett fint lite youtube klipp av en framtida stjärna!
Untill I see you again!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej! Här kommer en kommentar inflygandes på beställning xD För jag känner igen det där, kommentarer är lite det som håller en uppe... Jag bloggar utan kommentarer också, det gör jag, men den där känslan när man faktiskt får svar på sina tankar och frågor, det är jätteroligt! Eller hur? :D

2011-11-20 @ 09:41:44
URL: http://nvte08.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0