I'm sorry, I'm truly not sorry...

2011-10-20 @ 10:44:36
Hej på er.
Jag är ledsen jag inte skrivit på ett tag. Fast jag har samtidigt ganska bra orsker att inte ha gjort det.
Jag har ransakat mitt liv, jag har ställt mig själv mot väggen och frågat "Malin Lilian, vad faan håller du på med?" och insett ett par saker eller två. Detta har också medför några nästintill sömnlösa nätter då jag försökt att reda ut saker också ting.
Man kan säga att saker och ting kommer att se ganska annorlunda ut snart. Jag har insätt att jag ska och bör följa min dröm, min dröm om att läsa hisotria i Uppsala. Så efter Phoenix i januari flyttar jag till Uppsala. Jag letar lägenheter för fullt och jag hoppas allt kommer lösa sig.
Det känns skönt att komma närmare hem och att faktiskt göra det jag innerst inne alltid vetat att jag velat.
Och om jag gör de uppfyllet jag några av mina drömar och på sät sätt förverkligar mig själv om man ska tänka Maslows behovstrappa.
Jag ska försöka blogga mer och mer igen, och nu har man så mycket vänner överralt att när jag väl kommer till Uppsala så ska jag blogga mer ordentligt. Jag vill det i alla fall, men jag vet. Hur många bloggar säger inte "I do better" och sen gör det inte liksom?
Nu ska jag skriva ett semenarie arbete för skolan.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Maria

puss!!

2011-10-20 @ 14:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0