Sometime it is good...

2011-10-22 @ 23:53:40
Lördag idag.
Ja, säg det är lördag idag.
Och vad har Malin gjort för roligt?
Jo jag har, kokat kyckling soppa! MUMS!
Jag har städat, tvättat, bäddat rent.
Ja, nu fattas det bara att jag skulle ha pluggat så har man klockren svensson lördag.
Eller inte. Känns inte speciellt lördags aktigt, men ack så spelar veckodagar mindre roll för dem som
inte går efter måndag till fredag, 08:00-17:00 schema. Och jag gör sällan väldigt "lördagiga"-saker om det nu finns något i den stilen.
Vilket fall så har jag fått ett rum i en korridor i Uppsala, vilket är toppen!
Jag känner mig nästan redo för tentan på fredag, tur att jag har 5 dagar till att plugga mera.
Hej BIBBLAN, nästa vecka, kan man ju säga.
Nu ska jag säga natt, krypa ner ny duschad i min nyligen renbäddade säng och bara njuta av att det
är ganska bra ibland.
Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0