Dance like you never knew you could!

2011-09-09 @ 23:59:54
Hej bloggen.
Klockan är ganska sent, det är fredag. Så för en fredag är det inte precis sent.
Jag sitter här vid min köksbord med tända ljus. Ja, vad har jag gjort denna fredag?
Inget extra alls typ, eller jo... Jag pluggade i förmiddags, sedan var jag på Gymmet med en kompis
och han visade mig massa bra övningar och nu känner jag i benen hur djävulsk träningsvärk jag kommer ha imorgon. Jag har inte ont i dem nu, men det känns och ibland vill de nästan vika sig under mig av trötthet. Skönt att jag sitter ned, med andra ord.
Nu är höstterminen igång och nu ska man fixa inför utbytesstuiderna.
Jag har fått många blanketter att titta på och fylla i, eller de flesta har jag hittat själv på skolans hemsida efter oändligt letande. Jag förstår inte så jätte mycket, men jag verkar har massa obiligatoriska kursen som jag egentligen inte vill ha! Eller nej, det är bra kurser, men jag hade gärna kunna välja bort EU mot typ något om kommunikation. Jag ska hitta någon på skolan att snacka med på måndag, så får vi se hur det löser sig.
Jag har kommit fram till, jag åker ju till Holland och jag skulle gärna försöka lära mig Holländska om jag kan. Jag har fått erbjudande om att åka på en intensiv språkkurs i Holländska innan terminen börjar. Det låter ju AWESOME liksom, eller hur? Men det finns fler olika att välja på, någon börjar den 3 januari och någon den 4 januari och så tidigt vill jag inte åka, eller jag kan inte. Ska ju göra Julbal den 4 liksom. Men det finns en som börjar den 9:de januari i stället, men slutar inte före den 3 feburari och ja, min termin börjar ju typ 31 januari, såå jag vet inte om det kommer att funka!!! O_o. Och jag vet inte om jag kan få in Holländska på schemat under själva terminen heller... Måste disktuera detta med lärarna...
Men det ordnar sig nog! Det måste de...
Over and out for tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0