Title-unknown

2011-09-14 @ 19:12:36
Idag var det föreläsning, vi gick mest igenom saker om EU olika instutitioner som parlamentet, ministerådet och kommittéen. Deras olika funktioner och så. Det är egentligen inte speciellt intressant, men det kanske kan vara bra att ha ett hum om hur det fungerar. Jag känner mig ganska små trött och inte alls inspirerad för någon särskilt. Det är ganska trist.
Men jag är ändå glad idag, för jag beställde biljetter hem till Östersund i November. Ska bli skönt att åka dit och jag fick biljetterna till ett bra pris. Nu gäller det bara att boka in så man hinner träffa alla och plugga samtidigt! Men det ska nog inte vara några problem. Både lillebror, äldsta syster och pappa är glada jag kommer hem. Det är skönt! Man vill känna sig så där lagomt saknad.
Tränade igår och ska nog träna imorgon, och imorgon ska jag till biblioteket för att studera. Måste komma igång.
Har hamnat i en lite slöperiod där jag inte tar mig tiden, orken och engagemanget som behövs. Men det löser sig bara jag verkligen sätter mig ner och gör det! Det går liksom fram och tillbaka hela tiden.
Mvh ML

Kommentarer
Postat av: Farfar

Jag är också glad för att du kommer.

2011-09-19 @ 15:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0