Take a break, relax and breath...

2012-04-02 @ 22:22:58
I helgen så har jag varit och fikat med en vän på stan. I söndags var jag på Uppsala Slug Club-möte och sedan var jag en sväng till gymmet. Men samtidigt har jag funderat mycket över vad jag gör och inte gör. Vad jag vill och inte vill. Vad jag borde göra med mitt liv och vad jag vill göra med mitt liv. Kanske inte riktigt på det sättet, inte riktigt så långt. Dock har jag tagit några små beslut att sakta ner på takten och prioritera det som är viktigt för mig. Prioritera det som är här och nu, och försöka koppla bort det som är långt senare fram över. Jag har altid tänkte för mycket på vad som händer sen. Sen om 10år. Jag måste sluta med det, eller inte ta det lika hårt och seriöst. Självklart kan man ha en bild av vad man tror, men den bilden behöver inte vara det som faktiskt blir. Man kan ändra sig, man kan ångra sig. Det är okej, det också. Min närmsta plan just nu är att jag ska åka hem över påsk, umgås med familj ocg ta det lugnt.
Här är några roliga bilder som både är lite söta, fina och ja, Harry Potter.
(Dobby)
(Emma Watson, Daniel Radcliff, Rupert Grint och Bonnie Wright)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0