When things always workout for the lucky once.

2012-04-23 @ 08:16:57
Goddagens, godmorgon.
Jag har inte bloggat på 21 dagar för jag har gjort massor av annat.
Jag har tagit tag lite i mitt stress och pluggat till tentan jag skrev i tisdags.
I helgen har jag skrivit, städat, planerat HP-konvent, gått på bio och
ätit lunch på stan. Fullfart frammåt, även om jag inte kände mig så pigg i fredags eftermiddag.
Nu är det en ny vecka, en nu kurs och snart maj. Regnet öser ner över Uppsala.
Det är andra rättegångs veckan i Oslo, Moderaterna har ny partisektreterare för att de är rädda
för Stefan Löfven och det är snart VALBORG!
Jag kankse bloggar lite snart igen. Oftare än innan 20 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0