Något fint med en jämtländsk sommar.

2012-08-18 @ 15:11:38
Hur viktigt är våra liv?
Hur viktigt är de val vi gör?
Går det att gör om saker, backa tillbaka, börja om?
 
Jag har insett att jag inte bloggat speciellt mycket den här sommaren, även om jag tänkt att jag skulle. Jag har haft fullt upp med annat och inte riktigt haft huvudet på skaft att tänka till 'Ah, det här ska jag blogga om'. Då blir det lite tomt med blogg inlägg, helt sant. 
 
Den här sommaren i jämtland har varit fin på många sätt, men inte helt utan tvister och inte helt okomplicerad. En sådan enkel grej som hur man ska ta sig till och från jobbet, när man inte känner att det är lagomt cykelavstånd klockan 7 på morgonen... Eller 22 på kvällen för den delen blir ett puzzel. Att halv sommarn regnar bort, medans andra dagar är super fina, men fyllt av allt annat än tid för att sola sig lite brun. 
 
Något som varit riktigt trevligt hände är om dagen. Jag tog med mig lillebror, möte upp älsta systern och åkte till Jamtli Historieland för att kicka runt och fika. Det var super mysigt. 
 
De är så fina mina syskon, ja alla tre! Något mindre trevligt var att jag nästan fick migrän på vägen hem och så. Mådde piss dåligt ett par timmar, men surstömming på surströmmings premiärs dagen satt mycket fint! Blev faktiskt piggare av det ett tag och det var gott, men sedan på kvällen kom huvudvärken tillbaka. 
 
Idag har jag softat hela förmiddagen och ska snart åka till jobbet, fick lite halvt ändrade arbetstider ^^


Hoppas ni haft en trevlig sommar ni också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0