Några ord att skriva

2012-08-09 @ 12:06:11
 
Nio dagar in i den åttonde månaden på året. Det är så kallad sommar, men solen har ofta lyst med sin frånvaro denna sommar. Jag ser fram emot en underhållande höst med mycket nördigt och mycket plugg. Jag vill komma vidare i livet, bli färdig någon gång med vad jag håller på med. Det är svårt, det tar tid, men en vacker dag kommer jag också ha en betald semester under sommaren. En dag ska jag få vila ut och andas utan stress eller tankar på alla måsten eller försöka passa in sina intressen efter scheman. Man har schema hela året och sommarjobb hela sommaren. Men det är väl så livet är för en ungdom i dagens Sverige. 
 
Vilket fall som helst vill jag luta mig tillbaka och njuta över att schemat inte är lika tjockt i augusti som tidigare i sommar och att jag har ett par bokade biljetter till Edinburgh att se fram mot. Ja, äntligen är det bestämt, planerat och flyget är köpt. i December tar jag mig till Edinburgh och det ska verkligen bli helt underbart! Jag har velat åka dit i nästan 8 år och först nu kommer det att bli verklighet. Det känns Awesome!
Något att se fram emot innan jul. 
 
Men snart ska jag åka iväg till jobbet, för att jobba natt. Det blir säker, as bra!
Brukar kunna vara soft. 
 
Ha de fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0