Årskrönikan med brist på fantasi.

2012-01-23 @ 20:27:18
Året 2011, magiskt  !!!!



Övrigt som har hänt i år:
  • Jag klippte lugg efter många om och men
  • Jag var nykter alla 365 dagar
  • Jag har blivit titulerade Salazar Slytherin i någons telefonkontaktlista
  • Jag var en av arrangörerna för Harry Potter-konventet Portkey 2011, där var jag Head of Slytherin och skådespelade som Salazar Slytherin i en pjäs jag också var manusförfattare till
  • Jag återvände till Kramfors efter 2 år för skrivar verkstad
  • Jag kom på att jag ville flytta till Uppsala och börjar plugga historia i stället.
  • Min lillebror fyllde 11år och därför gav jag honom Harry Potter and the Philosopher's stone
  • Jag fick VG på B-uppsatsen i Media- och kommunikationsvetenskap
  • Jag läste sommarkursen Harry Potter och hans världar
  • Den arabiska våren
  • Kronprinsessan blev gravid
  • Jag lyssnade inte på julmusik fören den 1 december
  • Jag var med i "tävlingen" NaNoWriMo och klarade den. 50 000 ord ^^
  • Jag fick många nya kompisar via Harry Potter
  • Jag var i Göteborg 2 dagar för att lyssna på Wizard Rock
  • Jag åt Sushi mer än en gång
  • Det var svält på Afrikas horn
  • Lasse Brandeby dog
  • Therese Alshammar tog VM-guld i 50 meter fritt ^^
  • Jag har varit med i tidningen 4 gånger (minst) och radion 2 ^^
Som sagt. Med lite brist av fantasi ^^
Men jag ska se om jag kan vara bättre till nästa år.
Och åretsbästa grejer är på G. Innan 1 februari ^^ LOVAR !!!!
<3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul grej! Ps: Jag är väldigt stolt över att du är nykter :)

2012-01-23 @ 22:07:50
URL: http://saraochsakerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0