Hey Uppsala.

2012-01-10 @ 18:07:33
Hejsan.
Nu är jag i Uppsala på riktigt. Imorgon ska jag iväg till Universitetet för att registrering.
Idag har jag packat upp kartonger vilket är både roligt men jobbigt. Flytten till Uppsala har gått bra, men det
finns många känslor. Nervositet, spänning och en irronisk sorg. Jag flyttar hit för att uppfylla en dröm, men jag lämnar Kalmar där hän för stunden, alla minnen jag fått de senaste 1,5 året jag bott där. Och Annie. Min kära vän som jag inte längre kan umgås med spontant och sporadiskt. Nu bor vi 50 mil ifrån varandra, helt SJUKT !!!
Så det är lite jobbigt att flytta ifrån så fina vänner som jag har i Kalmar, och naturligt vis är ni fler än Annie, även om hon fick vara ett exempel just nu. Jag är trött i hela kroppen efter allt slit. Men när jag återhämtar mig så blir detta nog prima !!! :D
Bilder och annat kommer om ett tag.
Även så årskörnikan får vänta lita.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi kommer sakna dig!! Kändes märkligt när jag insåg att vi aldrig mer kommer laga mat tillsammans i ditt studentrum i kalmar :(

2012-01-11 @ 21:08:42
URL: http://nvte08.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0