Hojhojhoj...

2012-01-26 @ 21:57:16
Shit vad ont i fötterna jag fick xD
Jag har haft föreläsning idag, om Grekland och lite Rom. Antiken närmare bestämt så vet även ni var i Historiens virvarv jag befinner mig. Jag har inte lyckats plugga mer idag för jag provjobbade på Nations caféet Majkens. Det var ganska kul, men mycket att göra vid stägning. Så det blev typ 2 timmars övertid, plus att jag fick vänta på bussen, så var inte hamma fören närmare 21 och kunde äta middag xD Det var kul, men mycket att göra på slutet som sagt. Men lär man sig det, går det nog fortare. Ska jobba en gång till på måndag, innan JAG bestämmer om jag vill jobba där eller inte. Dock får jag inget betalt för det, men man lär känna folk, har något att göra, får erfarenhet och dessutom en VIP-kort in på typ alla fester.
Morsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0